کتابخانه عمومی «فیروز تشکری» نوجه ده

کتابخانه عمومی تشکری نوجه ده در سوم خرداد ماه سال 1393 با همت خیر بزرگوار جناب آقای فیروز تشکری و همکاری اداره کتابخانه های عمومی شهرستان، شورای اسلامی و دهیاری روستای نوجه ده با زیر بنای تقریبی 175 متر مربع مشتمل بر سالن مطالعه، مخزن و سرویس بهداشتی به بهره برداری رسید.
هم اکنون این کتابخانه با 4500 جلد کتاب در زمینه های مختلف، آماده ارائه خدمات در تمامی روزهای هفته به غیر از جمعه ها می باشد.
ساعات کاری کتابخانه:
هر روز هفته بغیر از روزهای دوشنبه و پنجشنبه از ساعت 13:30 ظهر الی 19:30 عصر و روزهای دوشنبه و پنجشنبه از ساعت 7:30 صبح الی 13:30 ظهر
آدرس: شهرستان شبستر - روستای نوجه ده - خیابان عدالت - روبروی ساختمان دهیاری
شماره تماس: 42427580-041 مسئول کتابخانه: خانم ظهری

محرم، ماه ایثار و از جان گذشتگی، ماه حماسه و شجاعت و جوانمردی و ماه ظلم ستیزی و مبارزه با ذلت است.

  محرم ماه شور و شعور و عشق و فریاد است. ای ماه خون، دوباره می‌آیی و سکوت تاریخ را در هم می‌شکنی و بغض ناله را از حنجره‌ها آزاد می‌سازی.بانگ کاروانت به گوش می‌آید و عاشقان را دوباره به مهمانی فرا می‌خوانی. سلام بر حسین سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش. آن اصحاب شهادت طلبش که مصداق واقعی آگاهی و ایمان و شجاعت و فداکاری بودند، چه آن‌هایی که در رکابش به فیض شهادت رسیدند و چه آن‌هایی که پیش از عاشورا شهید شدند.   مصائب امام حسین(علیه‌السلام) و اهل بیتش در این راه آنقدر عظیم و جانسوز است که اگر همه ایام محرم هم از آن گفته شود باز هم نمی‌توان حق مطلب را به درستی ادا کرد.


  • روابط عمومی کتابخانه تشکری نوجه ده

نظرات  (۱)

همکار گرامی
از تمامی زحمات شما  سپاسگزارم. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی