کتابخانه عمومی «فیروز تشکری» نوجه ده

کتابخانه عمومی تشکری نوجه ده در سوم خرداد ماه سال 1393 با همت خیر بزرگوار جناب آقای فیروز تشکری و همکاری اداره کتابخانه های عمومی شهرستان، شورای اسلامی و دهیاری روستای نوجه ده با زیر بنای تقریبی 175 متر مربع مشتمل بر سالن مطالعه، مخزن و سرویس بهداشتی به بهره برداری رسید.
هم اکنون این کتابخانه با 4500 جلد کتاب در زمینه های مختلف، آماده ارائه خدمات در تمامی روزهای هفته به غیر از جمعه ها می باشد.
ساعات کاری کتابخانه:
هر روز هفته بغیر از روزهای دوشنبه و پنجشنبه از ساعت 13:30 ظهر الی 19:30 عصر و روزهای دوشنبه و پنجشنبه از ساعت 7:30 صبح الی 13:30 ظهر
آدرس: شهرستان شبستر - روستای نوجه ده - خیابان عدالت - روبروی ساختمان دهیاری
شماره تماس: 42427580-041 مسئول کتابخانه: خانم ظهری

۶ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

۲۹
تیر

کتابخانه باید محیطی باز، جذاب و دل انگیز برای کاربران در هر سن و سالی که باشند فراهم سازد. در همین راستا و در جهت استفاده از تمامی فضاهای مناسب و دلخواه مراجعین برای مطالعه، کتابخانه عمومی فیروز تشکری نوجه ده اقدام به فراهم کردن مکانی در فضای باز محوطه نموده است تا لذت حضور یافتن در کتابخانه و جستجوی کتاب دلخواه توسط خود فرد و گذراندن ساعاتی با کتاب را برای اعضاء فعال با سلایق مختلف به ارمغان بیاورد.

امید است با ایجاد فضایی شوق انگیز گامی در راستای جذب مخاطب و ترویج فرهنگ مطالعه بین افراد جامعه برداریم.


  • روابط عمومی کتابخانه تشکری نوجه ده
۱۹
تیر
 
   


دومین نشست کتاب خوان ( کتابخانه ای ) کتابخانه عمومی فیروز تشکری نوجه ده در 19 تیر ماه سال 1395 با شماره تسلسل 227 به مناسبت روز ادبیات کودکان و نوجوانان در محل سالن مطالعه کتابخانه با حضور جمعی از اعضاء کودک و نوجوان فعال کتابخانه برگزار گردید. 

در این نشست کتابهای «ردپای خورشید » نوشته مهدی محدثی، توسط خانم امینه جلیل زاده ، «امام زین العابدین (ع) » نوشته حسین فتاحی،  توسط خانم مریم سلطانی، « امام مهدی (عج) » نوشته حسین فتاحی ، توسط خانم رعنا منیری .« حضرت محمد (ص) از هجرت تا وفات » نوشته اسماعیل هنرمند نیا، توسط آقای مهدی ملاپور. « هدیه شیرین » نوشته مسلم ناصری، توسط خانم الهه سلطانی و همچنین کتاب « سرباز کوچک سربی -  قصه های مهتاب 5 » نوشته ترانه امیر ابراهیمی ، توسط خانم لیلا تقی زاده معرفی گردیدند.


 


  • روابط عمومی کتابخانه تشکری نوجه ده
۱۶
تیر

 این عید فرخنده را به همگی شما عاشقان و دلدادگان صیام تبریک و تهنیت عرض می نماییم
  • روابط عمومی کتابخانه تشکری نوجه ده
۱۴
تیر
  • روابط عمومی کتابخانه تشکری نوجه ده
۰۵
تیر

فضیلت و اعمال شب قدر

از پیامبر گرامی اسلام (ص) نیز نقل است: از خداوند به دور باد و نفرین بر کسی که به شب قدر برسد و زنده باشد، اما آمرزیده نشود.

 

"انس بن مالک" از پیامبر (ص) نقل کرده که فرمودند: ماه مبارک به شما رو آورده است و در این ماه شبی است که برتر از هزار ماه است و هر کس از فیض شب قدر محروم گردد، از تمام خیرات بی‌نصیب مانده است و محروم نمی‌ماند از برکات شب قدر، مگر کسی که خویشتن را محروم کرده است.

  • روابط عمومی کتابخانه تشکری نوجه ده
۰۳
تیر
  • روابط عمومی کتابخانه تشکری نوجه ده