کتابخانه عمومی «فیروز تشکری» نوجه ده

کتابخانه عمومی تشکری نوجه ده در سوم خرداد ماه سال 1393 با همت خیر بزرگوار جناب آقای فیروز تشکری و همکاری اداره کتابخانه های عمومی شهرستان، شورای اسلامی و دهیاری روستای نوجه ده با زیر بنای تقریبی 175 متر مربع مشتمل بر سالن مطالعه، مخزن و سرویس بهداشتی به بهره برداری رسید.
هم اکنون این کتابخانه با 4500 جلد کتاب در زمینه های مختلف، آماده ارائه خدمات در تمامی روزهای هفته به غیر از جمعه ها می باشد.
ساعات کاری کتابخانه:
هر روز هفته بغیر از روزهای دوشنبه و پنجشنبه از ساعت 13:30 ظهر الی 19:30 عصر و روزهای دوشنبه و پنجشنبه از ساعت 7:30 صبح الی 13:30 ظهر
آدرس: شهرستان شبستر - روستای نوجه ده - خیابان عدالت - روبروی ساختمان دهیاری
شماره تماس: 42427580-041 مسئول کتابخانه: خانم ظهری

اداره‌ کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز، با هدف ترویج کتابخوانی در بین اعضای خانواده، مسابقه عکاسی «تهدید کرونا، فرصت کتابخوانی» را برگزار می‌کند.

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره‌ کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز، همزمان با ایام تعطیلی کتابخانه‌ها، مدارس و مراکز آموزشی سراسر کشور و با توجه به تاکید ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا مبنی بر ماندن در خانه و پرهیز از مسافرت، اداره‌ کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز، با هدف اشاعه فرهنگ کتابخوانی، ترویج مطالعه کتاب‌ و غنی سازی اوقات فراغت مسابقه عکاسی«تهدید کرونا، فرصت کتابخوانی» را در بستر فضای مجازی برگزار می‌کند.

این مسابقه فرصتی است تا با رجوع به کتاب‌هایی که در منزل داریم و شاید مدتی از آن‌ها غافل بودیم، علاوه بر احیای فضای مطالعه در منزل، بتوانیم لحظات شیرین کتابخوانی خود و سایر اعضای خانواده را ثبت کنیم. شایسته است با استفاده بهینه از تبدیل تهدید ویروس کرونا به بهره‌مندی‌ از فرصت طلایی در کنار هم بودن، لذت کتابخوانی و تجربه حال خوش خوانـدن را باهم به اشتراک بگذاریم.

گفتنی است، این مسابقه محدودیت سنی ندارد و علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در مسابقه، تصاویر مربوط به کتابخوانی خود و افراد خانواده را به صورت فردی و یا جمعی به همراه مشخصات کامل (نام و نام خانوادگی، شهر و شماره تماس) از طریق یکی از پیام‌‍رسان‌های واتس اپ، بلـه و سـروش به شماره ۰۹۳۰۷۶۷۷۱۹۸ و یا شناسه اینستاگرام alborz_pl@ ارسال کنند.

  • روابط عمومی کتابخانه تشکری نوجه ده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی