کتابخانه عمومی «فیروز تشکری» نوجه ده

کتابخانه عمومی تشکری نوجه ده در سوم خرداد ماه سال 1393 با همت خیر بزرگوار جناب آقای فیروز تشکری و همکاری اداره کتابخانه های عمومی شهرستان، شورای اسلامی و دهیاری روستای نوجه ده با زیر بنای تقریبی 175 متر مربع مشتمل بر سالن مطالعه، مخزن و سرویس بهداشتی به بهره برداری رسید.
هم اکنون این کتابخانه با 4500 جلد کتاب در زمینه های مختلف، آماده ارائه خدمات در تمامی روزهای هفته به غیر از جمعه ها می باشد.
ساعات کاری کتابخانه:
هر روز هفته بغیر از روزهای دوشنبه و پنجشنبه از ساعت 13:30 ظهر الی 19:30 عصر و روزهای دوشنبه و پنجشنبه از ساعت 7:30 صبح الی 13:30 ظهر
آدرس: شهرستان شبستر - روستای نوجه ده - خیابان عدالت - روبروی ساختمان دهیاری
شماره تماس: 42427580-041 مسئول کتابخانه: خانم ظهری

تقدیر از برگزیدگان ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان آذربایجان شرقی

ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی عصر روز بیست و ششم مردادماه با معرفی و تقدیر از برگزیدگان این مسابقه به کار خود در استان آذربایجان شرقی پایان خواهد ‌داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی، آیین اختتامیه ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان آذربایجان شرقی روز سه‌شنبه بیست و ششم مرداد، با حضور شخصیت های برجسته دینی، جمعی از مریدان و دوست داران حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، مسئولین وکتابداران کتابخانه های عمومی استان و جمعی از شرکت کنندگان و نفرات برگزیده این مسابقه برگزار خواهد شد.

در این مراسم از سه خانواده منتخب، 19 نفر برگزیده استانی و هشت کتابدار برگزیده کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی تقدبر بعمل خواهد آمد.

ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی (از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)) بود که به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه‌(ع) و همزمان با دهه کرامت با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با حضرت امام رضا(ع) و شناسایی، معرفی و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی مرتبط با فرهنگ رضوی با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.


اسامی برگزیدگان جشنواره کتابخوانی رضوی استان آذربایجان شرقی را در زیر مشاهده می فرمایید:


  • روابط عمومی کتابخانه تشکری نوجه ده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی